You can speak right to my heart

Fredag, 20 November

Så var det fredag igen, en ledig sådan :)  Det gillas verkligen. Jag hade dock velat sova lite längre, kunde verkligen inte somna & visste att jag skulle upp i tid för att träna. Sen var ju pappa igång ganska tidigt, som vanligt & då vaknar jag ju. I alla fall, det har vart en bra fredag hittills.

Tyvärr så blev det ingen spinning, det var helt fullt. Så istället blev det gymmet & 45 min på crosstrainer, så sjukt jobbigt! Det är i alla fall skönt efteråt, det är ju den kicken man vill komma åt. Sen så gillar jag ju att få varva ner, sitta i bastun lite & bara ta det lugnt. Efter träningen blev det lunch med papi :)

Nu på eftermiddagen så har vi mest åkt omkring till lite olika affärer, pappa köpte ny jobbtelefon & sånt. Så nu är han glad igen, som en lite pojke, haha! Sitter hemma i soffan nu & är hur seg som helst! Vet inte riktigt hur jag ska orka med kvällen, men det tar vi sen när det kommer.

Har lite olika saker att välja på ikväll, så vi får se vad det blir. Egentligen är jag sugen på att ligga i soffan & se Skönheten & Odjuret. Kanske ska be pappa koppla in vår VHS ändå? Sen köper jag den på Blu-ray i januari när den kommer ut igen.

Privata bloggen är uppdaterad.

Nu blir det i alla fall nya avsnittet av Greys Anatomy  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0