You smile

Måndag, 23 November

När jag kom hem från jobbet idag kände jag att jag redan var lite irriterad. Egentligen vet jag inte varför. I alla fall så blev det bara värre när pappa var snäll & hjälpte mig att se hur mycket jag behöver plugga upp för att komma in på de utbildningar jag vill. Då ville jag bara skita i allt, jobba resten av livet eller köra fuskvägen på högskolan. Sen nu efter en stund vet jag ju vad jag ska göra. Bästa, bästa, bästa pappa erbjuder ju sig att betala alla avgifter, hjälpa mig att plugga, att själv läsa in hela böckerna & sen förhöra mig. Världens bästa pappa!

Idag kom förresten min 'klänning' eller vad man ska säga som jag beställt från Hejco. Jobbkläder alltså, :)  Så en hallonröd sån klänning ska jag gå omkring med. Det bästa av allt är att jag ska bara ha leggings under, fatta hur skönt det kommer vara eller? Sen på sommaren så blir det bara ben! Perfekt..

Imorgon blir det jobb igen, en kort tid dock. 07-11 är det jag som är på Lindgården & sen beger jag mig till Friskis för ett Aerobic's pass. Jag har inte provat det innan så det ska bli kul! Jag lär väl se ut som en idiot men det är sånt man får ta, haha. Nu börjar lusten & suget efter att träna komma tillbaka. Jag passade även på att boka in ett Station 60 pass på tordag lunch :)

Just nu sitter jag & pratar med Sandra på msn. För ovanlighetens skull så pratar vi faktiskt om ganska viktiga saker, nämligen det här med plugg. Fast om jag känner oss rätt så kommer vi snart hamna på något annat ämne ändå, haha ;)  Bara massa jätte seriöst prat hela tiden, njaa inte riktigt vad vi brukar göra.

Nu är 2½ män slut, så nu blir det Paradise Hotel & sen raka vägen till sängen.

With love,



Just nu, sliten efter jobbet i myskläder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0