Let me show you

Fredag, 30 Oktober

Äntligen fredag! Idag är jag riktigt trött, haha. Klen som jag är så sätter gårdagen sina spår.. Kanske dags att börja träna igen, få upp energin & må allmänt bättre? Jatack.
I alla fall, jobbade mellan 07-14 idag. Var iväg på en lite sväng med gubben med, han skötte sig så fint så :)  Bara det att han skämde ut mig lite, haha.

Helgens planer är klara & jag är nöjd! Denna blir mest myshelg & nästa blir det lite mer fart & händer lite mer. Det ska i alla fall bli skönt med en myshelg. Både ikväll & imorgon! :)  Söndag ska jag ta & masa mig till gymmet igen, kan behövas.

Sitter här & halvfryser även att jag har på mig 2 tröjor, varav en fleece. Kanske skulle tagit min vinterjacka idag i alla fall! Nu ska jag i alla fall prata snabbt med Sandra & sen hoppa in i duschen.

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0