My sunshine

Tisdag, 27 Oktober

Idag har jag vart ledig & för första gången på väldigt länge har jag bara vart hemma & gjort absolut ingenting! Så himla skönt, en sån här dag behövde jag. Går fortfarande omkring i mysbyxor & helt osminkad. Detta gillar jag, att man kan unna sig såna här dagar ibland.

Imorgon är det dock jobb igen, kvällen med. Det ska gå bra, tror att jag jobbar med bra människor :)  Sen på torsdag jobbar jag dag & på eftermiddagen åker jag & några till från jobbet till Lager 157, om inte våra planer ändras såklart. Det känns verkligen att vi behöver göra något tillsammans! Så först detta & nästa fredag är det After-Work.

Sitter just nu & pratar med Sandra. Om 2 månader är vi verkligen där, då sitter vi där alla 4 & skrattar! Sen packar vi väskorna igen för att åka till New York & fira nyår. Haha, jag älskar mitt liv. Nej nu ska jag sluta med det där.

Mycket har ändrats. Igår berättade jag i alla fall nästan allt & blev lite mer förstådd om varför jag är som jag är ibland. Känns mycket bättre :)

Nu vill jag ha en lägenhet!

With love,

Kommentarer
Postat av: Daniel

Måste bara kika in och säga att du är galet söt!

2009-10-27 @ 20:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0