Turn the lights on

Lördag, 24 Oktober

Så var min jobbhelg här & det har faktiskt gått helt okej. Ganska stressigt imorse men det fixa jag & N så bra så :)  Vi blev klara lite senare än vanligt, men äsch. Det är ju faktiskt helg, haha. Struntade i alla fall att ta rast så slutade jag 30 min tidigare istället, himla skönt måste jag erkänna. Det har faktiskt gått i ett hela dagen.

Nu har jag precis ätit  :)  Blev inte så mycket mat, så kan det gå när man råkar salta för mycket, haha. Det var i alla fall skönt att få lite i magen.

Imorgon blir det jobb igen, 07-21. Det ser jag verkligen inte fram emot, helst hade jag velat strunta i det. Gå ut & träffa mina vänner & sova ut imorgon. På måndag slutar jag vid 11 & efter det blir det bara lugnt.

Fick en kommentar av Sandra såg jag. Så tänkte bara berätta lite om denna damen. Det är verkligen min bästa vän, vi har haft våra bråk & vi har även hittat tillbaka till varandra varje gång! Jag är så glad att jag har henne som min vän, vi har alltid så himla kul & känner varandra hur bra som helst. Skönt att ha någon som förstår mig när jag inte ens gör det själv. Att jag mår så bra som jag gör idag är mycket tack vare henne. Hon fanns alltid där, lyssnade på all skit & fick mig att inse ett & annat. Så tack igen världens bästa :)

Ska se till att något händer nu!

With love,

Kommentarer
Postat av: bästis

Du vet att du betyder lika mycket för mig också. Och vad har man inte vänner till? Dom ska finnas där både i dom bra och dåliga stunderna.



Snart kommer du :D

2009-10-24 @ 17:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0