Aint no sunshine

Fredag, 18 September

Idag har det vart en bra dag, en härlig fredag :)  Jag började med att hämta upp Danni nere i stan & så åkte vi till IKEA. Efter att ha virrat omkring där inne & blivit lite arga (jätte bra IKEA, att ni säljer en lampa men inga glödlampor som passar till... grattis!) så gick vi vidare in till a6. Jag letade efter lite underkläder på HM som jag tänkt att beställa men det fanns inte, så ingenting till mig. Det enda jag köpte förutom mat var en mixer, haha. Så nu ska jag göra massa goda smoothies!

Efter det åkte vi ner till Danni's lägenhet & fixade. Hennes lägenhet är så himla mysig! Den ligger perfekt med, så nu är jag lite avundsjuk & även sugen på att själv flytta hemifrån. Jag får kika lite, just nu känns det okej att bo här ute med papi men snart så är det nog dags att flytta ut :)

Jobbade mellan 16-21, så mer kul var det inte. Efter jobbet var det raka vägen hem, sminka av sig & krypa ner här i sängen med datorn. Nu ska jag tyvärr vara tråkig & sova, börjar man tidigt så gör man. Jag gillar inte jobbhelger, det förstör lite.

Imorgon får jag se om jag hinner skriva, har fullt upp hela dagen!

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0