Do you feel it to?

Tisdag, 1 September

Ganska sjukt att första "höstdagen" så är det 25 grader varmt & sol men jag klagar inte! Så himla skönt med lite värme, man blir så mycket piggare då. Fast jag måste ju erkänna att jag längtar lite efter hösten nu med. Mysiga kläder, sitta inne, tända ljus & ja, allmänt mysigt bara :)

Hade en väldigt bra dag igår, kväll med för den delen. Ska inte alls skriva mycket om det, :)  Riktigt bra i alla fall, även att jag hatar våra hejdå när han åker tillbaka. Nu ser jag fram emot nästa helg!

När klockan ringde imorse så ville jag verkligen bara stänga av, dra täcket över mig igen & somna om. Tyvärr så funkar det ju inte riktigt så när man jobbar. Dagen på jobbet har vart allmänt blä. Fast jag har inte vart så himla trött faktiskt & vart på bra humör har jag vart :) 

Funderar på att gå ut & springa ett varv i spåret, om jag hittar några bra skor. Råkade ju glömma dem i USA, inte så jättebäst av mig kanske. Fick i alla fall min jacka igår, tack Sandra! Nåja, jag borde ju kunna hitta ett par skor här hemma, haha. Hur svårt kan det vara?

Jag gillar det som det är nu. Massa förändringar i hemmet, förändringar i livet & jag förändras med. Utvecklas & inser saker som tidigare vart så himla suddiga. Det känns bra, jag gillar det som sagt! Jag är lycklig  ♥

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0