Guess you didn't know

Torsdag, 03 September

Sitter just nu & lyssnar på en av våra USA-låtar, Birthday Sex - Jeremih & kan inte låta bli att tänka på & skratta åt när den kom på i bilen när vi åkte med barnen... Sandra sitter & sjunger & så hör jag att lilla 2:åringen också sitter & sjunger "birthday sex..". Haha, där bytte vi radiostation ja :)

Ska strax börja göra mig iordning & packa väska för gymmet. Jag & Danni ska ju träna som sagt men först lunch & massa prat gissar jag på. Om det blir som sist på gymmet så pratar vi mest där med, haha. Det ska bli skönt i alla fall!

Hade tänkt att kika efter nya skor & annat med, kan behövas. Lite mer höstkläder, jacka & sånt. Jag fick ju min jacka från USA för någon dag sen men jag känner att jag behöver en lite varmare nu till hösten innan goa vinterjackan får komma fram :)

Drömde verkligen massa sjuka drömmar inatt. Vad får man allt ifrån? Tur för mig att mycket av drömmen var bra :)

Känner att min blogg är tråkigast i Sverige just nu, haha. Kanske ska ta & lägga ner snart? Har ju faktiskt funderat på det..

With love,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0