How I pictured you and me

Torsdag, 24 September

Imorgon är det äntligen fredag & äntligen löning :)  Det ska bli riktigt skönt med helg, det kan jag behöva efter veckan nu känner jag. Det har hänt mycket & jag har en del beslut att ta. Denna helgen ska jag i alla fall njuta av, ta vara på att jag faktiskt är ledig & ja. Ha det riktigt bra!

Bytte jobbtid idag, så jobbar kväll istället. Egentligen vill jag inte jobba mer kvällar men hon jag bytte med skulle åka iväg & ja. Sovmorgon fick jag ju i alla fall! Imorgon är det dock tidig morgon igen, 07.00 är det jag som är på Lönnen & tar upp dem gamla. Måste hinna med lite annat med, det löser sig alltid.

Jag vill resa bort, ta lite semester! Egentligen så har jag ju ett perfekt tillfälle snart men å andra sidan så måste jag ändå sysselsätta mig med lite jobb. Har ju faktiskt min USA-resa att tänka på! Perfekt & riktigt skönt att vi redan har hela resan betald, nu är det bara pengarna som vi ska shoppa för som ska sparas ihop!

I helgen har jag några saker jag vet att jag ska göra :)  Träffa tönten, mysa med Felicia & även ut till Gunnarsryd en sväng. Lite avundsjuk på mamma är jag, som har Felicia hela lördagen & till söndag. Jag ska i alla fall åka dit en sväng & busa lite med henne, har ju lovat Felicia ett pussel med :) 

Nu ska jag göra mig iordning, jobba & sen få fredag! :)

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0