I felt your love

Torsdag, 24 September

Jobbet gick väl okej idag, det känns lite sådär efter det som jag fick reda på igår. Sen fick jag reda på både lite bra & dåliga nyheter när jag kom till jobbet. Vissa förstår jag mig verkligen inte på, helt sjukt! Sen finns det mina små söta kollegor som jag verkligen tycker om så mycket ♥

Kom hem för en liten stund sen & tog bort sminket & sånt det första jag gjorde! Så himla skönt att ha det klart, nu ska jag strax krypa ner i sängen & sova. Börjar man tidigt så är det inget annat att göra. Ska dock ringa A & säga godnatt först & ses imorgon :)

Jag gillar inte att vara själv hemma! Mycket roligare när papi är hemma & kan underhålla mig & göra så att jag känner mig lite tryggare. Fast jag tror att jag börjar vänja mig nu, sakta men säkert. Det ska i alla fall bli skönt med larmet sen, en extra trygghet. Jag är ju faktiskt ganska nojjig!

Jag vet faktiskt inte om jag hinner skriva något imorgon.. Jobbar till 14 & då är det raka vägen hem. Måste städa inför helgen här hemma, då blir papi glad med :)  Sen ska jag försöka hinna med att sola lite med, känner hur jag blir blekare & blekare, ingen hit. Lovar att det kommer komma upp tusen saker till imorgon som jag ska göra, som jag bara inte kommer på nu :)  Skönt att det äntligen är fredag imorgon i alla fall!

Imorgon  ♥

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0