Let me fly away

Tisdag, 22 September

Idag har jag äntligen vart ledig & kunnat sova ut :)  Så himla skönt, haha. Efter en helg med tidiga dagar så behövdes det. Nu behöver jag inte gå upp tidigt förrens fredag & fredag vill vi ha nu typ.

Har i alla fall gjort lite nytta idag. Var hos Helen på Lunden & kollade runt lite där, bestämde att jag ska börja jobba lite timmar där, så himla bra! Det ska verkligen bli kul & framför allt skönt att komma in lite på ett nytt ställe, där man slipper allt snack som är på mitt andra jobb.

Åkte hem efter för att kolla vad som fanns hemma & vad jag skulle laga för mat, kollade runt på lite recept på internet & hittade ett som verkade gott & det var det med :)  Pasta med citronsås med kräftstjärtar i & dill med. Det låter inte så gott men det var det verkligen! Om man gillar skaldjur & sånt alltså, which I do!

Just nu pratar jag lite med Sandra på skype, pratar om vad som hänt på sistone & allt. Uppdaterar varandra helt enkelt :)  Jag längtar något så sjukt tills jag kommer tillbaka till USA & får träffa henne! Längtar efter allt med USA & Sandras söta värdbarn också. Söta C som skrev "I love you Sophia, love C. Do you love me?" Hon fyller 7 i vinter när vi är där, hon ska firas då :)

Om en liten stund ska jag fixa till mig lite smått & sen åka in till stan. Ska nämligen se Flickan som lekte med elden ikväll med ett par trevliga damer :)  Jag som tyckte om den första av Stieg Larssons lär tycka om den här med känns det som. Det ska i alla fall bli trevligt att träffa dem.

Var förresten & beställde en jätte försenad födelsedagsfest igår, äntligen, haha! Det blev en ring som kommer på måndag, så jag hoppas att det är rätt storlek, då för den följa med mig hem :)

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0