Let me tell you what we're gonna do

Torsdag, 03 September

Kom hem för en liten stund sen, har precis slängt in träningskläderna i tvättmaskinen & nu satte jag mig här. Jag funderar lite smått på att laga något lätt, typ lax? Har inte ätit någon riktig mat idag, ingen matlust. Annat blir det nu efter träning, då blir jag hungrig :)   

Det var sjukt skönt att träna i alla fall! Vi körde ungefär som sist & det var bra tycker jag. Lite lagom sådär. Sen är det ju bara att öka på allt eftersom. Nu börjar jag bli taggad på att träna, ska försöka komma iväg på söndag efter jobbet! Man mår så himla bra efteråt. Jag blir sugen på att bara äta massa nyttigt med!

Ikväll kommer pappa hem med, äntligen :) Jag gillar inte att vara helt själv i ett stort hus när det är mörkt ute.. Pappa har inte fixat larm än heller, så lite nojjig är jag allt. Det blir nog bättre sen. Jag har en känsla av att jag kommer att trivas så mycket bättre efter all renovering & när larmet är på plats. Jag ser redan fram emot att köpa massa fina saker!

Jag kom på mig själv med att stå & le som en annan fjant, haha. Lite svårt att låta bli tycker jag, längtar ju tills nästa helg :)   Saknar A.

With love,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ju inte skriva "laga något lätt" och "lax" i samma mening fia(; Köttsoppa, det är lätt



/Benny

2009-09-04 @ 13:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0