Let's do it all again

Torsdag, 10 September

Gårdagen gick verkligen i ett. Började med jobb & sen efter det mötte jag upp pappa i stan & för en lunch på Soya :)  Satt där ett bra tag, åt hur mycket som helst & pratade bland annat jobb. Gick vidare till stan & kollade bland annat på ett smycke till mig men jag vet verkligen inte vad jag vill ha.
När jag kom hem hann jag vara hemma i kanske 20 min, sen kom mamma & hämtade upp mig. Så åkte ner till Värnamo för att kolla synen, beställa linser & så. Jag kikade lite på nya glasögon med men jag hittade inga som jag tyckte om. Jag kanske bara ska vänja mig vid dem jag har?

Mamma släppte av mig hemma & sen hämtade S upp mig. Så himla längesen nu! I alla fall, vi åkte & hyrde en skräckfilm :)  Först så såg vi på Idol, så himla kul! Sen film & Scrubs, fast jag somnade.. Jag hade ju faktiskt jobbat sen kl 07.

Nu ska jag strax göra mig iordning & åka bort till min moster. Ska leka lite med lilla F, gosungen! :)  Det var ett tag sen jag var där nu, så det ska bli riktigt kul.

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0