Nothing like what you've seen before

Måndag, 07 September

Äntligen en ny veckan! Fast för mig känns det mer som en onsdag eller torsdag, att jobba helg sabbar ens hjärna lite :)  Man går runt & tror att ja, snart är det helg! Snart får jag ledigt, haha. Nåja, denna veckan kommer att gå snabbt har jag en känsla av. Massa bra saker händer. Om jag ska vara ärlig väntar det bästa på fredag.

Jag är så himla glad att jag jobbat min helg! Nu har jag ledig nästa i alla fall & sen efter den väntar den värsta jobbhelgen, åh vad jag hatar delad tur! Ta bort det, snälla? När ni ändå håller på, jobb var 3:e helg, tack :)

Igår var jag verkligen helt slut! Sov inte så mycket, var ju uppe & hämtade pappa med, sen jobb hela dagen. Raka vägen hem & så satte jag & pappa igång att laga mat. Haha, vi säger att det blev jätte bra! I alla fall, efter maten var det bara att packa träningsväskan & åka in till Friskis för ett spinning intensiv 70. Herregud, det märks att det var ett tag sen jag tränade! Ett par gånger under passet ville jag bara gå av cykeln & gå därifrån men jag stannade kvar. Värst var ändå sista låten, när man ger allt & tror att man ska tuppa av :)  Jag & Danni enades om att nästa gång blir det Puls medel istället, haha. Det var i alla fall skönt att träna.

Hittade lite roliga saker från pappas jobb som fick följa med mig hem, haha. Alltid lika kul! Väl hemma satte vi oss i soffan & tog det lugnt. Go söndag eller vad? Jag somnade ju skönt sen i alla fall.

Idag är jag ledig & har sjukt ont i mitt knä. Jag kände igår på spinnigen att det gjorde ont varje gång jag trampade men jag tänkte att äsch, löjligt av mig. Får hoppas att det går över tills imorgon! Idag ska jag i alla fall inte göra massa saker, utan mer ta det lugnt & vila. Ska försöka mig på en powerwalk sen bara.

Förresten, A. Du missade väl inte Göta Kanal i lördags? Haha ;)

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0