You'll be my only

Tisdag, 08 September

Mitt huvud är helt knäppt, jag tror att det är torsdag idag. I alla fall onsdag :)  Jaja, intressant va? Idag är jag glad i alla fall, idag struntar jag i att mitt tålamod håller på att ta slut ibland & idag är jag bara glad.

Pappa ringde & väckte mig & berättade att de vart här utanför & lämnat min dator, så nu är den tillbaka här hos mig. Så himla skönt! Nu ska jag fixa med lite skivor & annat här. Så det var dagens början & en av de bra sakerna. Fortsatte senare med att fräscha upp håret, så himla skönt! Jag är lite osäker på om det blev för ljust? Nästa gång blir det nog ett snäpp mörkare ändå.
På vägen hem hämtade jag ut ett paket med min parfym i, underbart att ha den igen :)

Jobbet gick okej i alla fall men som sagt. Mitt tålamod håller på att ta slut ibland. Jag behöver helg nu, komma bort från jobbet, göra massa roliga saker & ladda om för en ny jobbvecka. Då ska vi se att det går bra igen, det tror jag.

Imorgon är det en kort dag, 07-12. Direkt efter möter jag upp min papi för lunch, så himla mysigt :)  Senare på eftermiddagen ska jag & mamma till moster J i värnamo för att kolla synen. Jag ska även se om de har fått in några snygga glasögon, jag är så himla trött på mina. Hoppas, hoppas, hoppas! Ska förresten försöka hinna med en vända på stan här hemma, köpa myshalsduk & sånt :)

Kvällen igår avslutade på ett riktigt bra sätt! Hade lite tråkigt, så ringde till A & det slutade med att vi pratade i 4-5 timmar. Det gillar jag, skrattade som bara den gjorde jag också. Precis som alltid. Eller va? Vadå?  Jag längtar till fredag nu, kom hit nu A! :)

Nu måste jag sova.

With love,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0