You'll never see what you've done to me

Måndag, 07 September

Jag kan sitta & titta tillbaka hur länge som helst, sitta & läsa om hur allt var. Undra hur sjutton jag orkade? Undra hur jag kunde hålla skenet uppe, ända tills den där kvällen. Jag undrar vad jag tänkte med? Jag förstår även vissa saker som jag då tyckte var helt oförståeligt. Varför mina vänner & familj sa & gjorde som dem gjorde. Idag måste jag erkänna att jag är väldigt glad för det. Älskade nära :)

Jag fattar inte hur jag kunde låta allt gå så långt, hur jag kunde tro på all skit? Att jag skriver om detta idag är ett tecken på det, fy vad arg jag blir på migsjälv som inte satte stopp tidigare! Jag försökte, hade tänkt men jag kunde verkligen inte. Jag minns kvällen när jag ringde min bästa vän mitt i natten, grät & visste inte vad jag skulle göra. Sms:en jag fick av hennes syster som visste hur allt kändes för mig. Just då trodde jag inte på det hon skrev för en sekund men idag vet jag verkligen att allt var sant. Varenda ord!

På ett sätt är jag glad att allt hände. Det har gjort att jag har växt som person, jag har lärt mig mer om migsjälv än innan & jag har även lärt mig att aldrig någonsin sätta mig i den sitsen igen. Så på det sättet så är jag glad, jag är glad för den personen jag har blivit & fortfarande utvecklar. Det roligaste är att när jag tittar tillbaka på det idag, pratar om det så skrattar jag. Jag skrattar åt hur dumt allt var, herregud. Jag skrattar för att jag kan det idag, för att jag är glad.

Då var jag en nedbruten person, helt vilse. Idag är jag mig själv igen. Idag är jag lycklig igen! ♥

Tack ni som har hjälpt mig & som fortfarande hjälper mig, bara genom att finnas där. Det behöver inte vara något stort utan bara att ni gör mig glad. Jag älskar livet, jag älskar att leva & jag älskar att vara lycklig! Alla har sina up's & down's.  Just nu är jag så sjukt glad att jag mår som jag gör, jag vill skrika ut det & skratta, jag känner hur det bubblar av skratt i mig. Jag har tagit mig hit, jag har lärt mig saker & jag är en ny person! :)

With love,


Kommentarer
Postat av: annie

äntligen ser du det(: jag är så glad för din skull!

2009-09-10 @ 22:41:19
URL: http://anniecharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0