All the right things

Måndag, 26 April

Snart dags för en ny månad, så himla skönt! Ännu ett steg närmare sommaren & det tokgillar jag. Inget att klaga på alls, snart får man börja räkna ner veckorna tills det är semester, haha. Njaa, där tog jag i lite kanske men lite så känns det faktiskt. Livet känns väldigt lätt just nu :)

Helgen har faktiskt vart hyffsat så lugn, beror nog dels på att jag inte alls mått bra. Har vart & är fortfarande jätteförkyld så jag har vart helt slut. Jag har i alla fall hunnit med en del saker, träffat min bror, vart ute & firat guldet, vart på kalas & vart & kollat på lägenheter. Det känns ändå som en okej helg.
Min lilla mor fyller ju år idag så igår var det kalas. Jag & Felicia satt & busade lite, min älskade lilla skruttunge! Det var kul att träffa alla igen, mormor & Cinna & allihopa. Cinna & hennes mage, det går fort nu! Snart så är lilla kusinen här. I alla fall, jag fick känna bebisen sparka. Helt otroligt! Så himla häftigt var det, det ligger verkligen ett litet liv där inne & jag kände den lilla sparka. ♥

Idag vart det jobb som vanligt, bara det att dagen gick ovanligt snabbt? Haha, så sjukt ovanligt! Jag har ingen aning om vad vi gjorde annorlunda idag men det är bara skönt. Inget att klaga på. Direkt efter jobbet blev det fika på stan med mamma, mormor & Joakim. Mys! Efter det en sväng på stan, jag hittade en klänning som jag skulle kunna ha på bröllopet i maj.. J gillade ju den i alla fall :) 
Hann hem en stund, vilade & duschade & sen in till stan igen för att äta mat på Soya. Lika gott som alltid & nu är jag lika mätt som man alltid är efter att vart där med, haha. Att man aldrig lär sig?

Söta J hade köpt en HV SM-Guld t-shirt till mig med, jag hade sagt i lördags att jag ville ha en sån. Min djurgårdare köpte alltså en sån, det måste ju ha tagit emot lite. Sötsötsöt! Nåväl. Jag är så otroligt glad att jag har honom, han får liksom allt är bli bättre utan att ens göra något. Det räcker att han bara är där. Min finaste, han är allt. Just nu sitter han i soffan bredvid mig & jag njuter av att bara ha honom i min närhet. Min stora kärlek ♥

Nu ska jag gå ner & lägga mig, är så sjukt trött!

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0