Chicago

Torsdag, 07 Januari

Idag är det 1v sen det var nyårsafton, 1v sen vi var i NYC & hade så himla kul. Hur kan tiden gå så himla fort? Det känns som att det var nyss vi landade i NYC, nyss vi åt på The View & allt det där. Däremot så känns det som jättelängesen vi var hemma, jättelängesen vi var ute på juldagen & jättelängesen jag sa hejdå till Joakim.

Idag är det snöstorm här i Glen Ellyn. Fast ni kan ta det lugnt, för deras uppfattning om snöstorm är inte riktigt som våran. Det snöar & är halt ute bara, hemma hade vi bara sagt att det snöade. Dumt nog så har dem inga dubbdäck här, så vi är hemma idag. Inget fel med det dock, en hel dag med bara en massa mys & verkligen umgås :)  Jag gissar på att det blir en massa Sex & the City avsnitt idag igen, det gillar vi!

Igår lagade vi köttbullar, sås & potatis till familjen. Det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss, vi hade ju inte rätt kryddor & så men dem tyckte om det i alla fall, tur det. Jag åt 4 köttbullar med, haha. Det är många för att vara mig, jag som bara brukar ta 2 :)
Imorgon kväll blir det middag här hos familjen, Tom skulle göra kalkon & sen lära mig att göra hans underbara äppelpaj! Den är så himla god, slår alla pajer hemma :)

Vart håller pappa hus? Inget skype, inget svar på mail, ingenting. Eller så vill han bara inte prata med mig ;)

Det är lustigt hur vi kan tro att det kommer bli så lätt, det fixar jag lätt & sen inser man hur fel man hade. Tur att det denna gången ändå handlar om något positivt!

Joakim, saknar dig. Vi ses på söndag, då flyger jag på dig! :)  ♥

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0