Chicago

Onsdag, 06 Januari

Ännu en dag här i Chicago, Glen Ellyn & jag trivs verkligen! Det enda tråkiga är att dagarna bara försvinner & snart är det dags att sätta sig på planet igen & flyga hem till Sverige. Klart att det finns människor & saker jag saknar hemma men jag trivs verkligen här :)

Idag har vi verkligen passat på & göra massa saker, ikväll väntas nämligen snöstorm. Då kommer vi inte att kunna åka iväg nämligen, de har ju inte så bra vinterdäck i det här landet. Så idag blev det IKEA, York Town & sen Walmart. Så det var våran sista shoppingtur, om vi inte har tur med vädret.

Nu skypar jag med Joakim igen, alltid lika trevligt :) 

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, så vi hörs en annan dag.

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0