I just want you close

Tisdag, 05 Januari

Jag har verkligen ingen koll på vilken dag det är eller vilket datum det är. Precis som det ska vara när man är på "semester" eller så. Verkligen kunna koppla av & bara vara. Jag älskar att vara här nere!

Just nu sitter jag & skypar med Joakim, han är väl för söt :)  Han har tydligen suttit & väntat på mig, sånt kan man ju inte låta bli att smälta lite för. Sen när han säger vissa saker så är han ju så söt så att jag dör lite med. Haha, gud vad fjantigt! Jaja. Min fina pojkvän, längtar tills på söndag när jag äntligen får träfffa honom igen! ♥

Igår var vi ju på basket, så himla kul att se lite basket. Även om jag inte spelade så länge så var det ju verkligen kul. Fast vi fick gå lite tidigare, tåget gick bara 1 gång i timman & vi hade ingen lust att sitta & vänta i typ 1 timma. Men jag tror att Bulls förlorade i alla fall.

Idag blev det lite mer shopping, två påsar idag bara. Imorgon blir det nog IKEA, köpa lingonsylt & lite annat. Vi ska ju göra köttbullar till Sandras värdfamilj snart, undra hur det ska gå? Haha ;)  Vi har alla våra olika recept & åsikter om hur man ska göra köttbullar. Menmen, det blir nog gott. För dem som gillar köttbullar..

Denna veckan kommer att gå så himla snabbt känner jag! Vill verkligen inte det, tiden går alldeles för fort nu. Hur ska vi hinna med allt? Lite så känns det ju. Mer shopping måste vi ju hinna med, haha. Risken finns ju dock att mina två väskor inte kommer att kunna ta allt :(

Nu ska jag vara social mot Joakim & sen mot tjejerna som sitter & tittar på Sex & the City. Ikväll blir det lite shopping & sen KFC.

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0