The reason I know love

Onsdag, 14 Oktober

Gårdagen var inte min bästa eftermiddag & kväll! Direkt när jag gick in på jobbet kände jag att något var fel, något har hänt & hade även en aning om vad. Tyvärr så hade jag rätt med, en av mina tanter gick bort igår eftermiddag.. Det blev en hel del stress & fixande innan vi skulle sätta oss för att prata lite, ta något att äta. Att äta just då var inte ens att tänka på. Det var i alla fall första gången jag var med & gjorde iordning någon som har gått bort, tidigare har jag bara sett dem då de redan är klara.

Var ensam hemma på kvällen, helt kolsvart ute & massa vind & rusk. Jag vet att jag säkert är en superfjant men rädd var jag i alla fall, speciellt med tanke på vad jag vart med om på kvällen. Efter mina mardrömmar om döda människor så gick det inte alls bra att sova. Fick i alla fall lite sömn men vaknade hela tiden, ryckte till & jag vet inte vad.

Mitt glada humör var borta för en stund där men det är tillbaka igen! :)  Jag älskar det, haha. Det blåser ute, det är kallt som bara den men jag är glad ändå! Mycket är bra just nu & jag hoppas verkligen att det förblir så.

Nu måste jag skynda mig & duscha, senast 18.00 så får jag lite besök här hemma. Måste hinna duscha, göra mig iordning & fixa iordning lite med innan dess. Lycka till med det Sophia, tidsoptimist jaa :)

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0