You won't remember

Torsdag, 15 Oktober

Veckan går snabbt, alldeles för snabbt! Imorse när jag vaknade så önskade jag verkligen att jag kunde vart ledig idag, jag behöver en dag bara hemma. Pyssla om migsjälv, gå osminkad en hel dag & bara vara. Får ta det nästa vecka, är ju faktiskt ledig två dagar då :)

Igår var mamma, moster, hennes man & lilla Felicia här! Så himla mysigt, det finns inte ord för att beskriva hur mycket jag tycker om den där lilla skitungen. Världens bästa & sötaste unge! :)  ♥
Mamma var i alla fall sjukt brun, precis som jag visste. Ibland ångrar jag lite att jag inte följde med. Men å andra sidan så åker jag ju till USA snart!

Jag var även riktigt trött igår, helt sjukt. Så dryg var jag, skrattade åt typ ingenting & var sämst på sten, sax eller påse. Eller jag vann hela tiden menar jag :)

På söndag vet jag redan vad jag vill göra. Men det går inte...

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0