I know that you're real

Måndag, 5 April

Så var ännu en jobbdag avklarad! Idag var det dock bara mellan 16-21, en ganska kort dag & det var precis vad jag behövde. Känner att jag fortfarande har lite sömn att ta igen sen helgen. Det får bli imorgon :)

Idag har jag mest tagit det lugnt, åt lite lunch med pappa innan jobbet. Annars så har det inte vart något speciellt. Vaknade upp med love som vanligt, han skulle upp till Elmia bla. för att hämta hem sin bil. Sjukt vad jag längtar efter att få åka den!

Imorgon blir det jobb igen, 07-13. Himla skönt med mina hyffsat korta dagar, jag trivs bra :)  Efter jobbet ska jag städa klart här hemma, hann inte med det i söndags. Sen funderar jag på att baka något? Mamma gav mig ett recept på en god cheesecake, så kanke skulle prova den? Massa fika på onsdag alltså, mums!

Nu ska jag gå ner & lägga mig, känner att jag måste få lite sömn inatt i alla fall. Annars kommer jag aldrig orka med allt imorgon, kommer ju att somna i soffan, haha. Inte det bästa!

J var här innan förresten, stannade förbi påväg hem från garaget & pussade lite på mig. Att en människa kan ge en annan så mycket? Saknar honom redan :)

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0