Nobody knows where we might end up

Måndag, 12 April

Vilken toppenstart på veckan! Imorse satt jag & min kärlek ute & åt frukost, så himla skönt & mysigt. Solen sken ju som bara den, jag älskar det! Så snälla, låt solen få vara framme varje dag?
Innan jag skulle jobba kikade vi lite på Grey's & bara var. Mys med andra ord.

Imorgon blir det jobb på dagen & sen ska jag träna. Tänkte ge mig ut om det är fint väder, jag vill springa spåret! Speciellt om ett tag då alla vitsippor börjar komma, det är helt magiskt då. Vitt hav liksom :)

Imorgon kväll ska jag, mitt J, Håkan & Tina gå på bio med. Alice i underlandet blir det, i 3D med. Kan väl mest vara jag som tjatat om att få sen den, haha. Det ska i alla fall bli kul, både bion & sen såklart att träffa Håkan & Tina igen. Det var ett tag sen nu ju!

Jag vet inte riktigt vad det är med mig idag, jag är dödstrött! Ungefär som att jag skulle kunna sova i flera dagar. Ska passa på att sova ut riktigt imorgon :)  Nu känner jag att det är dags för sängen.

Nu ringer mitt J, så ska ägna mig åt honom. Vad vi är taggade på allt som kommer att hända i vår & sommar! Ge mig nu? Jag vill verkligen inte vänta... Jag är ungefär som ett barn på julafton :)

With love,



Älskar att ha hjärtats tröjor, stora & luktar som min älskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0