Changing my mind

14 November

Dagarna går verkligen fort, jag tycker att det var nyss de satte upp lappar i skolan om balanmälan osv. Nu på fredag är första chansen, tror dock att man bara skulle ta papper då. Jaja, det jag ville komma fram till var i alla fall att dagarna går fort!

S kom ut hit igår som sagt, tiden flög iväg & vips så var det dags att sova. Stackarn tyckte att det var alltför varmt i mitt rum & kunde inte sova. Nu sitter han & tittar på Narnia medans jag sitter här. Jag ska dock se på Ugly Betty som jag spelade in igår, det går ju inte få honom att titta på det. Tyvärr, haha.

Mår inte bra idag, vet inte hur det ska gå med tanke på att jag jobbar senare. Nåja.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0