080428 - Ångest

Jag känner sån himla press inför mitt Nationella Matte B prov. Det känns verkligen som att det kommer att gå ut skogen, jag har ingen mattehjärna! Sen kan jag inte sitta hemma själv heller & räkna, när jag inte förstår, då har jag ju ingen att fråga. Jag måste försöka klämma in någon tid hos Britta & även plugga mycket här hemma med pappa. Tur för mig att jag har två matte-genier i familjen!

Skolan idag var så himla onödig! Jag började med Nationellt prov i Engelska B, det var kanske inte så onödigt men resten av dagen var det. Vi berättade vad vi valt för sjukdom att fördjupa oss i & lyssnade på vad de andra i "klassen" valt. Sen slutade vi! Kändes så ovärt.
På väg ner till stan mötte jag upp min kära vän Sandra (som för övrigt tog sitt körkort idag!!) & så tog vi sällskap ner till stan & kikade lite. Det är så himla kul att hon har klarat det, sen så peppar det mig med, toppen! Jag var så himla trött idag så jag somnade när jag kom hem, mycket bra, för nu lär jag inte somna ikväll.

image66

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0