080821 - Don't keep me waiting

Sitter just nu i mina träningskläder & bara väntar på att en viss Herr Berg ska få tummen ur & komma hit :)  Jag vill ut & springa, jag vill röra på mig, jag vill komma i form! Jag har ju trots allt ett vad som jag måste vinna. Springa milen snabbast, måste dock vara under 50 min. Jag har tills maj på att öva så nu gäller det att köra igång. Jag kommer att vara död efter det, haha. Mina föräldrar får bära ut mig.

Imorgon tänkte jag hinna svänga förbi stan en snabbis innan jag börjar jobba. Tänkte spana lite på skor & någon kofta. Jag känner dock att jag borde spara mina pengar lite, lönen kommer på måndag & det är mycket utgifter då, tyvärr. Sebbe fyller ju 20 då med & jag har äntligen kommit på vad jag ska köpa! Hoppas bara att han blir glad för det. Förra året visste han ju redan vad jag köpt, även att jag försökte lura honom :)

Nu orkar jag inte vänta mer, har väntat i snart 2 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0