So, guess what

1 december

Det är redan december, snart julafton & allt det där. Jag kan verkligen inte förstå hur tiden går så fort?! Det kommer dock att hända mycket bra saker i december & jag ser verkligen fram emot julafton, min & Sebbe's två-årsdag & nyårsafton. Det kommer att bli lyckat!

Har inte skrivit på ett tag, dels för att jag haft fullt upp & dels för att jag nästan flyttat in till våran lägenhet i stan nu :)  Känns så skönt, man har nära till allt. Enda minuset är alla som skriker & har sig på fredagar & lördagar. Jag skrev för någon vecka sedan att jag var glad för något men kunde inte skriva vad. Guess what, nu kan jag skriva vad. Jag har nämligen fått jobb på Smycket, så där hittar ni mig. Det är verkligen hur kul som helst, timmarna bara försvinner iväg. Så om ni ska handla smycken så vet ni vart :)

Just nu är jag hemma en snabbis, mest för att träffa min mamma lite & hämta lite nya, rena kläder. Hemma hos oss i lägenheten blir det inget tvättat förstår ni, haha. Skärpning! Mannen min får ju snart slut på underkläder, ett säkert tecken på att det är dags.

Jag har i alla fall hunnit med en hel del de senaste dagarna. Imorgon ska jag jobba igen, resten av veckan blir det lite jobb. Jag har inte fått mitt schema än så jag vet inte säkert. Men det blir nog en hel del, de har ju en del kunder.

Mamma bakar där uppe & det luktar choklad, omöjligt för mig att hålla mig borta då.

Sebastian Berg, världens underbaraste pojkvän som gör allt för mig & lite till. Jag älskar dig med :)  ♥


Kommentarer
Postat av: S

:(

2009-02-19 @ 17:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0