Do you know how lovely you are?

05 December

Jag som lovat mig själv att inte sova så länge, ändå vaknade jag idag när S ringde vid halv 2. Blev dock förvånad över att han inte låg bredvid mig eftersom att jag sov hos honom. Vaknade någon gång inatt & kände hur S höll sin arm om mig, lovely! Jag älskar att ha det så.

Balklänning fixad, det tackar vi för! Förhoppningsvis kan jag få den i röd, det vore helt lovely om det gick! Jag som är inställd på att ha en röd klänning. Vilken färg ska jag annars ha liksom? :) . Rött är så fint, i love it.

Har inte hunnit med något vettigt idag faktiskt, ska dock ta tag i ett skolarbete snart. Jag måste ju göra något, inte bara sitta hemma med alla böcker. Känner hur de ligger där & blänger på mig.. Hmpf...

xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0