It's you

27 Januari

13 månader, det är sjukt! Grattis till oss honey :)

Igår blev det ingen bio, S kom istället & hämtade upp mig, så åkte vi & hyrde film & köpte lite gott att äta. Kvällen miss var dock att vi inte kunde se filmen, haha. Dvd:n var upptagen, så vi fick se på filmen idag istället.

Var uppe på a6 en sväng tidigare med mor & far, tittade på klocka till mig. Finns en mycket lovande kandidat, ska dock kolla i lite fler affärer innan jag bestämmer mig. Det svider fortfarande att jag måste vänta ännu längre på en systemkamera! Mamma förstod nog inte förrens idag hur gärna jag vill ha en. Nåja, min parfym & en klocka är ju inte heller fy skam :)

Ikväll blir det bara slapp, lite film & apelsin tror jag. Mys på söndag, dock utan min älskling. Får se om han vill följa med till stan någon gång i veckan, kika på klocka & även en annan sak. Hihi :)

xoxo

image35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0