That's my only advice

23 Januari

Katastrof! Idag fick jag pallra mig upp från min sköna, varma säng till kalla skolan med hemsk huvudvärk. Kändes inte så kul att sitta där just då & verkligen inte i vår högljudda klass. Gick till skolsköterskan & fick en värktablett, det tog dock lång tid för den att verka... But hey, nu mår jag hyffsat bra igen.

Imorgon skippar vi religionen precis som förra veckan, vilket resulterar i att jag slutar 14 imorgon, istället för 16! Så himla skönt, man slipper de hemska håltimmarna vi har också. Efter school ska jag träffa SH & så ska vi försöka att reda ut lite saker. Senare på kvällen ska jag göra precis det jag skojade om förra året!

Sitter & är precis iskall hela jag, brr! Ett varmt bad & S skulle vara så lovely nu.

Dags att ta tag i skolan & kämpa, det kan leda till bra resultat, vem vet? Än har jag inte gett upp hoppet helt, det tackar vi min Engelska B lärare för!

Har bytt header & lite smått, tror dock inte att det syns ännu...


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0