This is it

20 Januari

Den perfekta lägenheten jag spanat in hade visning idag. Var jag där? Nej, självklar inte! Gud vad jag önskar att den skulle säljas om ett tag & inte nu, så att jag skulle ha i alla fall en liten chans på den. Helt lovely i alla fall, helt i min smak.

Senaste veckan har det inte hänt så mycket, min bror är hemma i Göteborg nu igen, meaning ett tomt hus. Jag lär ju få sitta själv hemma nästa vecka när pappa är borta & mamma är på möten. :( .. Jag borde få en hund eller en söt katt.

Har gjort något jag inte brukar, tränat! Kryss i taket åt mig. Helt frivilligt också, min idé & ingen som tjatade. Jobbigt som bara den var det också! Cyklade här hemma på mammas cykel (ställs upp på någon maskin som kan öka & lätta på motståndet, ungefär som en spinningcykel fast det gör automatiskt.) & blev förvånad över hur jobbigt det var. Kändes som att jag skulle ramla av cykeln när jag var klar, haha.

Helgen var l-o-v-e-l-y! Har spenderats till stor del med S, men har även hunnit med att jobba lite på kära Lindgården. Möts av min favorit-tant som säger "Hej mitt gull." . Så himla söt är hon. Jag, S & mina föräldrar var på bio idag med, vi såg National Treasure. Den var helt okej, jag tycker dock att 1:an är bättre. Känns som att det nästan alltid är så, första filmen är bäst... Nåja, jag & S såg även trailern för nästa Narnia film & bestämde att vi skulle gå på den.

Jag älskar att ha någon att krypa intill när jag ska sova. Någon som pussar på hela mig när vi vaknar & som alltid får mig att skratta. Han som får mig att känna mig som världens finaste. Jag har en sån himla tur som har träffat S & även om alla förhållande har sina up's & down's så stormtrivs jag. Han känner mig nog bättre än någon annan, troligtvis bättre än vad jag själv känner mig själv. Min andra halva, vad skulle jag göra utan dig?! ♥


image37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0