080726 - Rhodos

Detta lär bli det sista jag skriver innan jag & lovie åker till Rhodos, imorgon lär det vara ganska så körigt & så. Vi ska i alla fall åka härifrån vid ca 14, mot Göteborg blir det. Senast incheckning är 16.45 & vi måste vara ute i god tid så att vi hittar & så, haha :) . Vi två, helt själva.

Igår så börjades den roliga dagen med att åka in till stan med Sandra & Danni. Köpte lite småsaker inför resan & så, sen en snabbis hem till Danni för att göra sig iordning & efter det piren :) . De två damerna firade mig igår nämligen & Sandra vet att jag aldrig ätit på piren (förrens igår då!) & att jag gärna ville göra det så det fick det bli. Verkligen hur gott som helst, jag var mätt hela kvällen sen! När vi satt & åt så viskade Sandra & Danni en del, självklart så skulle jag försöka klura ut lite vad det var som skulle hända.. Gick väl inte så bra, haha. Vi åkte i alla fall & spelade minigolf på Rosenlund :) . Mycket fina kort därifrån, de skrattade vi länge åt. Kvällen avrundades på Piren, jag var dock trött & det kändes som att det inte var något roligt folk ute så Sebbe kom & hämtade mig.

Idag har jag bara tvättat, gjort iordning & packat. Sen på kvällen kom Cinna, Andreas & lilla Felicia. Lilla F är så himla rolig, hon har såna goa ansiktsuttryck!

Nu så sitter jag här & ska försöka sova om en stund. Det kan jag ju i och för sig glömma men jag kan alltid försöka. Annars får jag väl lägga mig & läsa teori :)

Detta blev för långt, för tråkigt & för olikt mig! Men ha det så bra hemma i Sverige, nu åker jag & love till Rhodos :)

Kommentarer
Postat av: Valentina

Trevlig resa Fia! :D

2008-07-27 @ 18:50:51
URL: http://vallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0