Like an oldie

09 Mars

Usch, jag har verkligen ingen lust att jobba idag! Trött som bara den & har även fått sjukt ont i svanken. Gissar på att jag gjort någon dum rörelse på jobbet, det blir ju en hel del tunga lyft. Jag får ta & smörja på lite liniment & hoppas på det bästa. Jobba ska jag i alla fall!

Helgen är slut & det känns som att jag bara har jobbat. Riktigt sant är det ju inte, jag har ju myst lite med Sebbe med. I fredags efter jobbet bjöd han mig på resturang & mys :) . He's the best.

Igår (lördag) var det full rulle, först träning & sen upp till jobbet. Hann dock ligga & sova 1 timma innan jag började, mycket välbehövligt :).

Nu ska jag i alla fall göra mig iordning för work.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0