You can do it

22 Mars

Helg-sambon lämnade mig för en liten stund sen för att åka hem & sova. Han har ju varit lite sjuk i veckan så han ville inte riskera att smitta ner mig. Så sweet. Nåja, en ganska seg kväll har det varit. Sebbe har fixat lite med sin dator & jag såg på en film. Jag hade dessutom sett filmen 1 gång innan, gaah!

För tillfället sitter jag & pratar med lovely Sandra på msn. Det är så himla skönt att vi har hittat tillbaka till varandra, en riktigt vän som man kan prata med allt om. Just nu handlar det om skor, haha :)

Imorgon (läs: idag) ska jag & min loviebunny (haha, ett av mina superheta smeknamn jag har på honom!) till min moster för att fira påsk. Jag ser mest fram emot maten, haha. I'm a fat girl on the inside. Sen ska jag såklart busa lite med lilla sötnosen F.
På kvällen blir det utgång med bla. älsklingen & då drar jag med mig Sandra! Sen blir det säkert några till damer, vi får väl se!

Nu ska jag lägga mig & läsa min tidning, jag känner att jag är så tråkig man kan bli just nu, :)
Noll inspiration.

Ring mig då!

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0