How many lies, how many times

16 November

Sitter just nu & skakar, jag vet inte vad jag ska göra. Jag skulle behöva Sandra just nu, hon är den enda jag litar på till 100%, förutom mina föräldrar då. Min bästa van.

Min bror kom hem igår, det var ett kärt återseende, Han hade köpt en ny dator, en Macbook, så himla snygg! Kan ju erkänna att jag blev lite smått avundsjuk.

Är i lägenheten nu, Sebbe sitter & spelar NHL & jag sitter i köket vid datorn. Vet inte vad vi ska göra idag, ev titta på en annan lägenhet & sen kommer min familj.

Vad ska man göra när man vet en massa saker man inte borde veta & inte har någon att berätta dem för? Ska nog göra en till blogg, där jag kan ventilera mig & skriva en massa skit som ingen annan får se. Eller lösenordsskydda denna blogg, det tåls att tänka på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0