I can tell your trouble, but I'm still obsessed

13 November

Idag är jag verkligen hur trött som helst! Jag började ju jobba vid 07 imorse & jag kan lova att det tog emot rejält då klockan ringde. Helst av allt ville jag bara ligga kvar & mysa med min älskling men ska man jobba så ska man. Slutade vid 14, fixade lite ärenden på stan & sen åkte jag med pappa hem till Berghalla.

Imorgon är jag ledig, meaning sovmorgon! Så himla skönt, jag kan behöva det nu känner jag. Vid 12 ska jag gå på spinning & 14 på ett möte. Mellan det ska jag hinna klämma in en lunch med mor & far. Senare på dagen ska vi (jag&sambo) kika efter lite blommor & lampor.

Har i alla fall haft en helmysig kväll! Började med att Sebbes mamma + pojkvän kom hit, så vi satt & pratade lite. Efter en stund prat med bara hans mamma kom vi på att vi var hungriga, så hon & jag gick ner till en take away-resturang som ligger i närheten & köpte lite mat. Thai mat :)  Köpte 4 olika rätter, det var helt okej. Tycker dock att Wok & Co har mycket godare, mums!

Sitter just nu i lägenheten tillsammans med Love, hans ena bror & hans kusin. De sitter & spelar NHL & jag sitter här vid datorn. Lagom kul, haha. Fast å andra sidan så är det ganska så kul att sitta & lyssna på vad de säger & alla kommentarer. Boys, boys, boys.

Nu ska jag göra mig iordning inför bädden & gosa ner mig med S!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0