080903 - Here I go again

Just nu sitter jag & väntar på att klockan ska gå. Jag ska nämligen börja göra mig iordning strax & ta bussen till jobbet. 13.30-16.30. Inte alls lång stund men lite i alla fall & jag behövde en anledning till att komma till jobbet.

Sitter just nu & pratar bio & present med Sebbe, jag vet inte riktigt vad vi kommer fram till. Han vill se Arn idag men jag har ju inte sett 1:an, så det känns ju lite sådär. Men det måste man kanske inte ha gjort? Jag har ingen aning, vet inte alls vad filmerna handlar om what so ever. Det blir nog bra, vi klurar ut något.

Ska ev. passa lilla Felicia en kort stund ikväll, annars blir det i alla fall på fredag. Som jag gillar den ungen! Satt & tittade på alla bilder från detta året & lite från förra. Gud vad liten hon har varit, helt stört. Kommer ihåg när hon började härma en då man pratade & nu pratar hon själv så att man förstår vad hon menar. Gullunge!

Nu ska jag börja göra mig iordning så smått.


Kommentarer
Postat av: Josiee

tack tack:) nope..färgar inte mitt håt..haft en bra dag fina?

2008-09-03 @ 19:08:27
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Josiee

wiii:)tack söto! ja jag med..är sååå sugen på att klicka hem den men får får inte:Dhaha

2008-09-03 @ 22:42:30
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0