Chicago

Tisdag, 04 Augusti

Annu en dag i Chicago & USA. Vad ska jag saga? Jag trivs verkligen & jag ar sa himla glad att jag redan har bokat biljetten hit i vinter. Sen kan det handa att jag blivit lite kar med.. I Sandras sota barn! Den minsta ar sa himla sot, igar nar jag satte henne i bilstolen tittade hon pa min vaska & sa "-that's a cute bag"  . Denna lilla ar 2,5 ar!

Nu ar vi hemma igen efter simlektionen & ska ata lite lunch. Innan vi akte hem svangde vi forbi Starbucks, sa Danni, nu har jag provat din alskade Frappe. & nej, det var inte gott! Jag & Sandra bytte, haha.

Imorgon blir det annu mer i shopping i ett mall som har vart USA's storsta, 300 butiker, att jag langtar eller? Var ju & shoppade lite igar, 3 klanningar, 2 par oronhangen fran Forever 21 & sen en bodyspray & 3 lappglans fran Victorias Secret. Tyvarr sa var inte VS alls som jag trodde, de hade inte alls fina underklader..

Sandras dator funkar tyvarr inte nu heller, laddaren hon hade kopt passade inte? Sa vi lanar familjens lite ibland men det blir dock inte MSN eller Skype! Hoppas att det loser sig snart sa att jag kan prata med alla dar hemma :)  Saknar er!

Jag ar fortfarande i Sverigetid, haha. Jag somnar varje kvall i soffan & Sandra bara suckar at mig! Stackaren, vilken rolig kompis jag ar va? Men jag vanjer mig snart vid USA tid. Lagom till att jag ska hem, haha ;)

With love,

Kommentarer
Postat av: danni :D

Hahahah nee då har ni inte smakat espresso house frappe, den är sjuuuuk :D ååå fia vet du? jag drömde sån hemsk dröm om dig inatt och jag har ALDRIG tidigare vaknat av att jag gråtit men det gjorde jag imorse!! Drömde att du fick hjärtattack och dog och jag blev helt förstörd, visste inte var jag skulle ta vägen och det kändes såå verkligt. ¨vaknade upp och kände mina tårar och kunde helt enkelt inte sluta, haha sen grät jag ännu mer för att drömmen var så hemsk!! ååh har typ mått dåligt hela dagen! :( <3

2009-08-05 @ 22:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0