Chicago

Mandag, 10 Augusti

Hemma i Glen Ellyn igen! Home sweet home, haha. Kom hem igar pa kvallen, det forsta jag & Sandra gjorde var att aka & lamna tillbaka en film vi hyrt & kopa munkar :)  Tyvarr sa var det nagot konstigt med min sa tog 2 tuggor & sen fick den hamna i soptunnan. Men hade lite annat gott, haha. Jag kommer seriost ha gatt upp flera kilon!

Idag ska vi aka & bowla & sen far vi se. Bowling ska bli kul i alla fall, det ar sjukt underskattat enligt mig :)  Jag ar ingen stormastare men jag har ju mina segergester, haha. Min bror vet vad jag menar.

Jag borjar fa lite panik nu, snart aker jag hem till Sverige igen! Jag vill hem samtidigt som jag villl stanna har. Kan inte ni komma till USA allihopa? Det hade vart perfekt :) Ska i alla fall overtala pappa till att flytta hit ett tag. Sen hem & bli nurse.

Nu kom barnen & Sandra ner hit sa nu ska vi aka..

Forresten, A din fuskis! Jag vill ju med se Harry Potter, haha.

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0