Guess you didn't know

Tisdag, 25 Augusti

Idag är det löning igen, känns alltid lika bra, haha :)  Sist fick jag lön, åkte till USA. Nu har jag vart hemma i 1 vecka & nu är det lön igen, så det känns som att det var nyss jag fick lön. Skönt att det är på det viset & inte tvärt om i alla fall!

Jobb igen, vaknade & orkade verkligen inte. Fick tvinga mig upp ur sängen & tänka att 2 dagar kvar, sen helg! Får se vad det blir för kul i helgen :)  Har bara en grej på söndag eftermiddag som jag ska göra. Jobbet började väl inte så bra, stressade precis lika mycket som vanligt & under frukosten ville jag bara gå hem. Måste dock erkänna att det blev lite bättre av att min gubbe var glad idag. Han ville gifta sig med mig idag igen, haha. Sen fick jag en puss på kinden av en tant med, sött!

Imorgon ska jag träffa Danni för fika innan jobbet, vi har ju lite att ta igen nu kan man milt säga! Har inte träffat henne sen innan USA så saknar lilla pluttan :)  Ska ge henne lite grejer från USA med ju & jag vill höra allt om vad som hände när jag var borta.

Jag saknar helgen, den var så himla bra! Kul hade jag med, haha :)  Känns dock att det blev sena kvällar, speciellt igår. Men det var det värt i alla fall, helt klart. Den lilla skitungen har ju flyttat så nu dröjer det ett tag tills vi ses igen, så var ju tvungen att passa på. Tack för en bra helg i alla fall A :)   Förresten, du ska få en ny Åke av mig, haha.

Förresten, kommentera med namn, annars blir det inga svar. Så du som kommenterade, om du vill ha svar på din fråga så får du skriva vem du är först :) 

Nu ska jag fixa lite att äta.. Jag är sjukt sugen på USA-glass. Kakdeg, ååh. Sandra, skicka över lite är du snäll?

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0