I am stronger now

Måndag, 31 Augusti

Sandra, det är något jag ska prata med dig om. Jag kommer inte ihåg vad det är men det var något i alla fall, haha. Har ju inte pratat på ett tag nu..

I alla fall, måndag igen. Jag gillar inte denna veckan, denna veckan innebär att jag jobbar helg. Kan vara bland det segaste som finns? Nåja, jag ska väl klara mig igenom det. Jag fasar mest inför söndag morgon, 2st på varje avdelning.. Vi som brukar vara 3 på varje, det är stor skillnad!

I fredags var jag ledig i alla fall, så jag & pappa ordnade lite här hemma, handlade & sånt. På kvällen var det dags för inflyttningsfest för en på jobbet. Det var sjukt kul & riktigt god mat :)  Roligast måste ändå vart en av mina arbetskompisar som fick i sig liiiite för mycket. Haha!

Lördagen åkte jag & pappa omkring, sprang i massa butiker & letade. Vi hittade lite av det vi ville, skulle köpt ett nytt soffbord med men pappa hittade inte det han ville ha.. Så det blir senare! Lite småplock fick vi i alla fall med oss hem :)  På kvällen åkte jag till Ekhagen & såg film med Sampa. Ice Age 3 & sen en lite annorlunda zombiefilm, haha. Det var tal om att stänga av den sistnämda men njaa, jag ville se hela ändå. Efter det lämnade jag lite saker hos mor, åkte & hämtade upp Anton & så åt vi mat. Så himla gott! Jag tyckte att det var lite kul att han var den enda där som var full & det märktes verkligen. Kul hade vi i alla fall & på vägen hem hann vi med lite mer stopp, galna unge! Förresten, om Anton åker med er, sätt gärna på typ Robyn eller något liknande så blir det allsång :)

Snälla, laga min dator nu tack? Denna går verkligen inte att sitta vid..

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0