I will never be

Söndag, 23 Augusti

Sitter hemma hos mamma just nu, det är kalas för mig. Kan erkänna att jag är ganska så seg nu, har inte sovit så mycket sen jag kom hem från USA. Det finns ju så himla mycket man vill göra! Har känt det nu i helgen att jag vill inte att det ska bli natt, man måste lägga sig. Jag vill vara vaken & ta vara på all tid jag får.

Har så sjukt ont på vänter sida under revbenen. Har ingen aning om vad det kan vara, har haft ont i 3 dagar nu ungefär. Ska kolla med min kära far sen, han brukar ha ganska bra koll på sånt där.

Helgen har gått fort i alla fall! I fredags var det som sagt landet, hur mysigt som helst :)  Fick mat lagad till mig, sen blev det promenader i mörkret & tv-spel. Haha, inte det typiska man brukar göra kanske men jag tyckte det var bra. Jag älskar att bli uppskrämd!
Igår hjälpte vi min farbrors sambo flytta lite saker & vi hämtade även lite möbler. Så nu ska vi möblera om lite där hemma, jag tror att det kommer bli hur snyggt som helst! Det är ju prat om att vi ska renovera vissa saker nu med, jag gillar att bo där just nu :)  På kvällen var det först kräftskiva hos moster & senare vidare till farbror på middag. Avslutade kvällen med att träffa A, vi gjorde lite allt möjligt. Typ gick omkring på en kyrkogård mitt i natten, jag var så sjukt rädd! Det var en bra kväll i alla fall, fullt upp men det gillar jag.

Idag är det som sagt kalas för mig, med mammas släkt. Nu ska gästerna snart dra sig hemåt & jag ska dra mig till A. Får se vad som hittas på, jag har lite önskemål så vi får se.

Nu ska jag vara lite social mot mina gäster & försöka få mitt ont att gå bort.

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0