I'm never gonna let you down

Söndag, 30 Augusti

Snart är vi inne i september, är inte det ganska sjukt? Eller så är det kanske bara jag som börjar bli nojjig. Vart tog sommaren vägen?! Jag ska absolut flytta till ett varmare land, jag mår bra av sol & värme. Hösten medför ju alltid massa depp, oavsett om jag egentligen är lyckligast i världen.
Kan dock trösta mig med alla varma, mysiga koftor & snygga höststövlar jag ska köpa :)

Just nu sitter jag & funderar lite på morgondagen. Kan ju inte hjälpa att jag blir lite glad & att jag ler. Det bara blir så liksom, vissa människor har den inverkan på en.

Idag har det i alla fall vart fullt upp. Gick upp, bakade en massa, flyttade omkring saker här hemma, åt middag & sen gjorde mig iordning. Så kom farbror, sambo & hennes barn hit för att fira mig. Fick presentkort där man kan välja på typ alla affärer som finns här i stan, hur bra som helst! Perfekt med att jag på så sätt kan kombinera det med mina andra jag har fått. Sen fick jag farmors pärlhalsband av farfar med  ♥  Så presentkort & pärlhalsband, tack så mycket! :)  Ni som känner mig vet att jag är lite svag för pärlor, har alltid det i öronen. Skillnaden är väl att detta är äkta pärlor. Kanske ska köpa äkta pärlor till öronen med?

I alla fall, onödigt prat från min sida. På bilden i förra inlägget är det en kräfthatt, ja. & varför kommentera anonymt? Det förstår jag inte riktigt varför. & svaret på en annan kommentar kommer inte, :)   Om jag hade velat berätta saker om min familj hade jag gjort det. Mina närmsta vet vad som har hänt & det räcker.

Min lilla dator är inlämnad nu, så har satt igång den stora igen. Man blir ju helt tokig, den är så himla seg! Jag förstår verkligen inte hur jag kunde sitta vid denna, haha. I alla fall, min dator är framme hos ASUS så nu ska de bara laga lilla pluttan.

Skitblogg, läs inte :)

With love,

Kommentarer
Postat av: Antiz :)

har för mig att du på din blogg skulle nämna mina dolda talanger gällade robyns låtar.. :/ nu är jag besviken..

2009-08-30 @ 21:09:35
Postat av: Sandra

haha vännen det var jag som skrev om kräfthatten och jag skrev med mitt bloggnamn. Men det kanske inte kom då men fin kräfthatt :)



Den andra var inte jag..

2009-08-31 @ 04:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0