Lake house

Sondag, 09 Augusti

Just nu sitter jag i Lake houset, vantar pa att vi ska aka ut med baten.. Det ar helt galet varmt ute, sa idag hoppas jag pa lite mer farg pa min bleka kropp. Inte sa kul att vara bredvid Sandra som vart har i 3 manader precis, haha.

I fredags regnade det hela dagen, ganska trakigt. Nar vi kommit upp hit tog jag en nap pa 3 timmar! Helt sjukt, haha. Senare pa kvallen efter middagen gick vi pa ett Jewelry party. Det var kul att se & det var fina smycken. 
 Igar regnade det pa formiddagen sa jag, Sandra & hennes vardmamma akte & shoppade lite :)  Nar vi kom tillbaka till huset var det lite finare vader & pa kvallen blev det riktigt fint. Pa kvallen var det aven dags for Yacht Party. Sa vi gick ett par hus bort & dar var det massa ol, mat & folk. Jag & Sandra var verkligen svenskarna, jag horde nar vi gick forbi ett par "-Har du traffat svenskarna?"  Haha :)  Lite kul var det! Vi akte i alla fall vidare till en fest efter det, med bla & roda muggar precis som det ska vara. Vi hade riktigt kul i alla fall, en riktig amerikansk fest!

Idag ska vi som sagt aka ut med baten, aka lite jetski kanske & senare aka tillbaka till Glen Ellyn. Ska bli skont att komma tillbaka dit, det ar sa ensamt att sova i en sang sjalv... Haha ;)

Pratade med bror & pappa igar med, sa himla skont att se dem :)  ♥

Jag langtar verkligen hem, samtidigt som jag inte vill aka harifran. Men om 1 vecka ar jag hemma igen! Da far jag traffa alla igen.

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0