Make it work

090221 - Lördag

Sitter & tittar på Melodifestivalen just nu, det var ingen större skräll att EMD gick vidare, eller hur? :)  Jag tycker i alla fall att det var bra, de hade en bra låt & bra framträdande. Jag tyckte dock att Velvet skulle gå vidare direkt också, istället för Molly.. Haha, vilket nerd jag är nu men är det kalas & tv-kväll så är det.

Var nere & hämtade min bror tidigare, så han fick ta del av min bilkörning, haha. Inte den bästa just idag men vi hade ju kul i alla fall. Dags att börja läsa teorin nu tror jag, finslipa körningen så är det rosa kortet mitt sen. Det kommer bli så skönt!

Nu längtar jag till nästa helg, Göteborg fredag-lördag & ev. utgång här hemma på lördag också! Kommer bli kanon, sjukt skönt att få lite snygga bilder på en själv med. Det är jag i stort behov av :)  Har fått en del klagomål på att jag inte lägger ut bilder. Vänta ni bara, nästa helg kommer det!

Ska busa med lillkusinen nu,

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0