It's a beautiful day

Tisdag, 28 Juli

Måste bara säga att det är så himla skönt att jag & Sandra inte kan vara ovänner länge :)  Båda två fick dåligt samvete & nu så känns det bra igen! Vänta bara tills jag kommer Sandra, 2 resväskor & en Fia som kommer springa på dig, haha.

Idag känns som en bra dag! Just nu lägger jag allt som händer åt sidan & fokuserar på allt det positiva. Jag har snart körkort med & hur underbart är inte det? På lördag åker jag till USA & min bästa vän, helt otroligt. Jag kommer verkligen inte fatta det förrens jag sitter där på flygplatsen. Förresten, några låttips?

Hade en trevlig kväll igår med! :)  Så nu har jag med sett Populärmusik från Vittula. Den var inte riktigt min typ av film men nu har jag sett den i alla fall. En film som typ inte gick ut på någonting? Jaja, jag ville mest se den bara för att. Precis som med Harry Potter, haha. Den ska jag se bara för att! I alla fall, trevligt sällskap med :) 

Nu måste jag plugga, det känns inte alltför roligt på semestern men vill man ha körkort så vill man! Då får man fasen lägga ner lite tid på det med. Snart så pärlan, snart ska du få komma ut :)  Bara du & jag!

Min & mormor's lilla utflykt till Gränna då jag tagit körkort har blivit ökad med 2 pers. Cinna ville följa med (Felicia?) & sen mamma. Men vi får se, mormor är nummer 1 i alla fall :)

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0