You look so stupid

Torsdag, 09 Juli

Ska strax stänga av datorn & sova, imorgon blir det minsan ingen sovmorgon! Kl 10 kommer mäklaren & ska värdera huset, alltså måste jag vara uppe då. Hade ju velat ligga & sova, menmen :)  Får väl lägga mig sen igen!

Var borta & slingade Cinnas hår idag i alla fall, fick gosa lite med lillpluttan också. Stackaren har klämt en nagel som nu är påväg att ramla bort, kan bara tänka mig hur ont det gör att stöta emot något med den! Håret blev i alla fall okej, riktigt mycket blondare än vad hon var innan.

Hela grejen var nog inte känslan över att det försvann. Utan grejen är nog allt som händer nu & att jag inte har min bästis här. Sen är det klart att det är tråkigt när saker inte funkar men sånt är ju livet. Inget jag deppar över :)  Finns bättre för mig, finns någon som är menad för mig.

Jag är ledig imorgon med, sen jobbar jag hela helgen.. Så nu hoppas jag att det blir riktigt dåligt väder, haha. Då slipper jag ha ångest över att gå inne hela helgen! Efter jobbet på måndag ska lite grejer fixas & sen blir det Danmark! Hääärligt.

Haha, vad jag gillar detta! :)   Njuter verkligen. Så fortsätt såhär :)

Förresten, glöm inte att köpa chokladsås Fredrik, haha :D

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0