Baksmällan

Torsdag, 25 Juni

Idag såg jag som sagt Baksmällan, med min kära bror :)   Ska jag vara ärlig så trodde jag att det skulle vara ännu en film som alla säger är så bra men som man själv totaldissar. Denna var inte sån! Den var så himla bra, jag skrattade mig igenom filmen. Så ja, se den!

Save me. Jag är trött på grodor, vill ju ha en prins :)   haha!

Imorgon är det jobb igen, börjar dock inte förrens 16 så jag hade tänkt att sola en liten stund innan :)  Man får ju passa på medans man kan, ska nämligen jobba hela helgen sen. Det känns inte så jätte lockande, speciellt inte med tanke på hur vädret ska bli. Helst av allt hade jag velat säga upp mig, skaffa ett vanligt måndag-fredag jobb. Snart kanske det blir så med, om de inte sätter in mer personal..

Var en sväng hos mormor idag med & där var min lilla älskling Felicia! Så himla söt, pussades massor & kramade, jag är ju hennes älskling :)   Jag blir alltid lika glad av att träffa henne, hon är en som alltid gör mig glad, oavsett vad.

Jag känner att jag behöver ett miljöombyte.. Kanske plugga i en annan stad ändå? Det kommer hända mycket just nu i familjen & det vore så skönt att få komma ifrån det. Fast nej, det hjälper inte att flytta. Jag får glömma allt under 2v i USA!!

Nu ska jag äta lite & sen försöka hitta på något kul att göra :)

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0