For all the broken hearts out there

Måndag, 29 Juni

Jag börjar den nya veckan med att sitta ute i solen, otroligt skönt! :)   Synd bara att alla andra jobbar idag, annars hade jag nog tvingat hit någon av mina kära vänner, haha. Jag vill bada men tror att jag när man väl är där skulle fega ur, att det skulle vara för kallt. Sånt slår aldrig fel, haha. Jag trivs i alla fall här ute i solen, :)

Det känns bra samtidigt som det är jobbigt. Men jag gillade den där minen, det gjorde jag allt. Det var en bra tid i mitt liv!

Funderar på om jag ska ta & lägga mig i solen nu & få lite färg.. Jag vill bli minst lika brun som förra året! Att lyckas med det i Sverige går nog inte, kanske går i Chicago? Snart är det bara 1 månad kvar tills jag åker!! ♥   Ska i alla fall jobba lite på brännan nu, vem vill inte se fräsch ut nu?

Just nu är jag extra avundsjuk på Danni & Emelie som båda är utomlands! Danni på kreta & Emelie i spanien... Nåja, får trösta mig med att det faktiskt är riktigt varmt här hemma! Jag trivs i värmen & jag trivs med dagens planering.

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0